UWAGA…

UWAGA DŁUGO!
=========================================
Czy tylko w Legii cześć jej kibiców to takie dzbany?

Niezgoda odchodzi za ponad 5mln $ licząc bonusy i już kwik i płacz bo uwaga ,,NIE MA TERAZ KOMU GRAĆ! ODCHODZI NAJLEPSZY NAPASTNIK” xDDD

Zostaje Kante jaki jest przydstniejszy niż Niezgoda, tworzy grę, asystuje, jest wszedzie, cofa sie do obrony.
W 2 miesiące większość kibiców Legii dopiero zobaczyła ile ten gość daje Legii i ze SŁABIAKA i gościa jaki ma wypierdalać z Legii stał się jej kluczowym zawodnikiem.
Sytuacja identyczna jak z Antoliciem.Ile jadu ten chłopak dostawał od części pseudo fanów Legii, że ma wynosić się, że grać nie potrafi i człapak, a w tej rundzie takie osoby nagle jak z Kante piszą, jaki to super zawodnik i w ogóle bez niego nie ma gry. Czy to już jest jakaś choroba? Spierdolenie umyslowe?

Sanogo jaki wrócił po kontuzji ma czystą kartę w Legii, zawodnik jaki praktycznie w Legii nie grał też ma wypierdalać dla niektórych.
Przed sezonem i na początku był nr. 1 u Vukovicia, nie bez powodu. Oczywiscie pech chcial, że przydarzyła sie kontuzja. Zawodnik jaki strzelił wiecej na wypozyczeniu bramek niż NIEZGODA grając przy tym zaledwie 1 spotkanie więcej no ale SŁABIAK! WON Z LEGII! No ale dla takich pajacy jak taki Niezgods przychodził z bodajże II ligi to też było dno i won z Legii ¯_(ツ)_/¯

A teraz wróćmy do Jarka.
25 lat, w przeciągu dwóch lat rozegrał uwaga JEDNĄ PEŁNĄ RUNDĘ , zawodnik kontuzjogenny z problemami m.in. pleców i serca odchodzi za ponad 5mln $ i lament! Boże jaka tragedia u niektórych. On powinien zostać i króla strzelców zdobyć i bez niego MP może nie być jakby to był jakiś Vadis. Nie obchodzi ich to, że mógłby się połamać, ze w lato jakby ciągle był wystawiany może nie być MP, a w lato zostaniemy z niezgranym napastnikiem (teraz jest szansa, że Kante czy Sanogo albo razem zostaną i na puchary).O fochach Niezgody nie wspomnę.
Oni nie rozumieją, że Legia to taki klub jak i zreszta reszta z naszej ligi, że nie jest w stanie zatrzymać najlepszych przy dobrych ofertach dla klubu i samego zawodnika.Trzeba to na klatę wziąć. Pięknie to pokazały fochy Prijovicia i Vadisa jacy szantażowali Legię i naciskali na transfer.

Bądźmy szczerzy, styl gry Jarka nie pasuje do Legii. Był on hamulcowym, nie wracał sie do obrony, większość spotkań był niewidoczny, jest za drewniany na grę pozycyjną Legii, no ale bramki strzelał no wlaśnie…..

Dużo bramek strzelił będąc kompletnie niewidoczny przez całe spotkanie i z karnych. Przykład fatalny mecz z Koroną, gdzie dopiero gra ruszyła jak SŁABY dla niektórych Kante wszedł na boisko.Takich spotkań niestety było więcej.

Kilka kolejnch spotkań gdzie NIezgoda grał fatalnie, ale strzelił bramkę zakończyła się porażkami, m.in. z Pogonią czy ostatnio z Zagłębiem, ale tacy ludzie tego nie widzą.

Naprawdę czy może mi ktoś wytlumaczyć taki hype na tego zawodnika? Czy osoby chwalące go ogladały spotkania Legii z nim w skladzie?
Oczywiście, dawał i Legi zwycięstwa ale WCHODZIŁ z ławki (Arka i bodajże ŁKS) i w takiej roli w Legii sprawdzał się znakomicie.

Czy fani Niezgody i Legii naprawdę wolą jakąs gówno bramkę Niezgody od wygranej? Czy wy serio mówicie?
Ostatnie spotkanie rundy ostatecznie pokazało, że Jarek nie pasuje do Legii.Już pomijam słabą gre Legionistów, ale po zejsciu Kante gra siadła kompletnie, a Niezgoda był bezradny i beznadziejny. Dlaczego wy tego nie widzicie?

Dopiero teraz atak Legii odżyje bo żaden drewniakopodobny piłkarz ala Kulenović czy Niezgoda nie będą zabierać miejsca Kante czy Sanogo.

Sanogo zobaczycie, że jak bedzie zdrowy i dostanie szansę (a na pewno dostanie) to bedzie dla Legii wzmocnieniem.

Takie dzbany Legijne także domagają sie TRANSFERU kolejnego napastnika xD
No super logika, 2 napastników + mlodzi, to trzeba kolejnego aby obciążał budżet. Pytanie po co?
Taki ktoś nie dość, ze musi przejść aklimatyzacje to i wygrać rywalizacje z obecnymi napastnikami Legii.
Co jak to bedzie to kolejny Naecid, Chukwu, Eduardo, Sadiku?
Owszem może i trafić się jakiś rodzynek ale nie oszukujmy się, szansa jest na to bardzo mała.

Wy się módlcie o skezydlowego bo zostajemy z Novikovasem i Wszolkiem, Luqi nie licze bo to 10 obecnie.
Ktoś wypadnie i kto ma tam grać? Cierzniak?

Przyszedł Cholewiak jako rezerwowy i też kwik, że przycbodzj ogór. Co z tego, że nie jest to zawodnik z myślą o wzmocnieniu, a zabezbieczeniu kilku pozycji. Był tani, kontraktu też pewnie dużego nie dostał i założę się, że bedzie dawał więcej niż jakieś Agry czy Cafu zgarniający kupę kasy. No ale nie przyszedł za min. 800k euro to znaczy, że ogór ¯_(ツ)_/¯
Malarz to też był ogór dla nich, bo jakiś stary dziad z Bełchatowa przyszedł, a stał się synonimem Legii i czolowym bramkarzem ligi na kilka lat.

Odszedł Phillips, Obradović na wylocie, Agra i Rocha to samo, Nagy odchodzi (panatinaikos placi całość kontraktu Węgra), Cafu na wylocie, Remy podobno też.
Nareszcie Legia pozbywa się bezużytecznch graczy.

Priorytetem jest zatrzymanie graczy jacy realnie stanowią o sile Legii czyli np. Karbownik czy Luquinhas.
Majecki czy wlasnie Niezgoda kompletnie nie będą osłabieniami Legii i łatwo ich zastąpić.

Do wszystkich takich kibiców Legii, zdejmijcie klapki z oczu.

#legia #pilkanozna #ekstraklasa